سنتورم...

سنتورم...

 

 

 

 

 

 

 

نشسته ام پا به پای ســـــنتورم 

 

 

درفکـــــر نواخــــتن ســـازی از جنـــــس تو... 

 

 

 

نت نت،نگاهـــــت را زیرو رو میکــــنم

 

 

و باز مانـــــده ام؛

 

 

 

  

 

 

 

کـــــدام خنــــده ات را زیر بزنـــــم

 

 

 

کدام چشمکـــــت را رو

 

 

 

کدام بوسه ات را دولاچنگــــــ...

 

 

 

 

 

 

وبه کـــــدام نه گفتــــن هایــــــت 

 

 

 

هدیــــه کنم نتی زجنــــس سکـــــوت

 

 

 

به کـــدام نوازشــــت چند چنـــگ پیا پی ..

 

 

 

 

 

 

می خواهــــم ســـــازی بنوازم از خیالـــــت 

 

 

 

 سنـــــتی ترا ازهرســــــازی..

 

 

  دلــــنشین دلــــنشین...

 

 

منـــــم ســــنتور میـــزنم و عــــــاشـــــق ســــازم هستم...

 



نظرات شما عزیزان:

آریوبرزن
ساعت20:33---20 آبان 1394
در مـ_ــهـ_ــربـ_ــانـ_ــی همچون بـ_ــاران باش که

در ترنمش عـ_ــلـ_ــف هـ_ــرز و گـ_ــل سـ_ــرخ

یکیست
پاسخ::-)


الینا
ساعت21:41---9 شهريور 1394
سلام دوست عزیز وبلاگت عاالیه خشحال میشم به وب منم تشریف بیاری
پاسخ:ممنون بهت سر زدم:-)


ﺁﺭﯾـﻮﺑـﺮﺯﻥ
ساعت9:50---9 شهريور 1394


تـ‗_‗ـنها::.
ساعت10:24---23 مرداد 1394
هَر کي دِلِتــــــو شِکَسـت ، صِداشـو دَر نيار

يه روز دِلِش ميـــــشکَنه صِداشـ دَر مـــياد !


محبوبه
ساعت11:48---21 مرداد 1394
قالب خوشمله
پاسخ:ممنون:-)


من وتنهاییام
ساعت11:27---18 مرداد 1394

پاسخ:چرا ناراحتی؟!!:-(


majid ta
ساعت8:56---15 مرداد 1394
خداوندا چه سخت است این جدایی

چه تلخ است این شراب بی وفایی

جدایی ، بی وفایی ، درد دوری

همه باشد گناه آشنایی


آتوسا
ساعت5:21---14 مرداد 1394
آره جوجو من اون موقع دستم شکسته بود دیر رسیدم این دفعه حتما میام
پاسخ:آره یادم افتاد ایشاالله اندفعه زود میرسی;-) :-) :-*


ﺁﺭﯾـﻮﺑـﺮﺯﻥ
ساعت21:57---13 مرداد 1394
ﺍﯾﻦ ﺷﮑﻠﮏ ﻣﻌﻨﺎﺵ ﺗﻔﮑﺮہ ﯾﻌﻨے ﻓﮑﺮ ﮐﺮﺩﻥ ﻋﻤﯿﻖ...ﺍﻧﺪﯾﺸﯿﺪﻥ ﮊﺭﻑ
پاسخ:اوهو پس به اندیشیدن ادامه بده موفق باشی :-)


ﺁﺭﯾـﻮﺑـﺮﺯﻥ
ساعت21:30---13 مرداد 1394

پاسخ معنی این شکلکه چیه???!!!


ﺁﺭﯾـﻮﺑـﺮﺯﻥ
ساعت21:29---13 مرداد 1394
ﮐﻨﺴــﺮﻭ ھﻢ ﺩﺍﺭے؟؟؟ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﮐﻨﺴﺮﺕ؟ ؟
پاسخ:بله کنسرو هم دارم ببخشید کنسرت:-):ـ)


ﺁﺭﯾـﻮﺑـﺮﺯﻥ
ساعت21:25---13 مرداد 1394
ﻣﻨﻢ ﺏ ﺳﺎﺯ ﺳﻨﺘﻮﺭ ﻭ ﺳﻪ ﺗﺎﺭ ﺧﯿﻠے ﻋﻼﻗﻪ ﺩﺍﺭﻡ

ﭺ ﺭﺑﻄے ﺩﺍﺷﺖ ﺏ ﺍﯾﻦ ~ﺳﺖ ﺗﻮ ﻋﻼﻗﻪ ﻣﻦ!!!
ﺷﺎﯾﺪﻡ ﺭﺑﻂ ﺩﺍﺷﺖ
پاسخ:ربطو که داشت منم سه تار خیلی دوست دارم البته بیشتر تار چون ساز کامل تریه نسبت به سه تار


آتوسا
ساعت11:58---13 مرداد 1394
من عاشق موسیقی هستم...ساز زدن تو رو هم دیدم خیلی قشنگ میزنی
پاسخ:ممنون جیگر نظر لطفته ... :-)
پاسخ:امیدوارم اندفعه خواستی کنسرتم بیای دیر نرسی مثل اون موقع یادته که ؟؟؟!!! البته عمو پرویز اینا بودن تو و عاطفه دیر اومدین فکر کنم ....


آریوبرزن
ساعت4:58---13 مرداد 1394
نتیجه ـﮯ زندگـﮯ چیز هایـﮯ نیست

که جمع مـﮯکنیم

قلبهایـﮯ است که جذب مـﮯکنیم!
پاسخ:لایـــــک راستی من هنوز متوجه این شکلکه نشدم یعنی منظورشو درک نکردم:-):-)


آریوبرزن
ساعت4:42---13 مرداد 1394
زنــــــدگی باید کـــرد

گاه با یک گل ســــرخ ,گاه با یک دل تنگــــــــــ

گاه باید رویید، در پــــــس این بارانــــــــــ

گاه باید خندید، بر غـــــمی بی پایانــــــــ

زنــــــدگی را با همین غم ها خوش استـــــــــ

با همین بیش و همین کم ها خوش استـــــــــ

زندگــــــــی را خوب باید آزمود

اهل صـــــبر و غصـــــه و انــــــدوه بـــــود...
پاسخ:لایـــــــک:-):-)


آریوبرزن
ساعت4:38---13 مرداد 1394
مُـ _ـحکـ_ـمـْ بــ_ـاش !

وقتــ_ـ_ـی خیـ_ـلـ_ـی نــ_ــرمـْ شـ_ــوی ؛

همـ_ــه خَمَـ_ـتـْـ مـی کننـ_ــد !

حتــ_ـ_ـی کسـ_ــی کـ_ـه انتظـ_ــار نـ_ـداری
پاسخ:likeeeeee:-)


آریوبرزن
ساعت4:37---13 مرداد 1394
روزی حکیمی به شاگردانش گفت :
فردا هر کد ام یک کیسه بیاورید و در آن به تعداد آدمهایی که دوستشان ندارید و از آنها بدتان می آید پیاز قرار دهید

روز بعد همه همین کار را انجام دادند و حکیم گفت :
هر جا که میروید این کیسه را با خود حمل کنید
شاگردان بعد از چند روز خسته شدند و به حکیم شکایت بردند که:
پیاز ها گندیده و بوی تعفن گرفته است و ما را اذیت میکند

حکیم پاسخ زیبایی داد :
این شبیه وضعیتی است که شما کینه ی دیگران را در دل نگه دارید.
این کینه قلب و دل شما را فاسد می کند
و بیشتر از همه خودتان را اذیت خواهد کرد
؛؛پس ببخشید و بگذرید تا آزار نبینید.
پاسخ:داستان خیلی زیبایی بود ممنوووون:-)


من وتنهاییام
ساعت0:25---13 مرداد 1394
عاشق” را که برعکس کنی می شود
“قشاع”
دهخدا را می شناسی؟
لغت نامه اش را که باز کردم نوشته بود:
قشاع:
دردی که ادم را از درمان مایوس میکند...


پاسخ:لایــــــک:-)


آرشام
ساعت21:04---12 مرداد 1394

صدای ما رو
از پشت شیشه ی مانیتور می شنوید...
مانیتوری که الان ، خیلیا پشتش بغض دارن
مانیتوری که الان ، خیلیا دستشون
زیر چونشونه
در ضمن ،
پشت همین مانیتور هم خیلیا دلشون گرفته.....

پاسخ::-):-)


شقایق
ساعت20:59---12 مرداد 1394
عاااالللی مثل همیشهههههههه
فوق العاده بود....
ببین سکوت رو عالللللللیییییی اومدیییی....
خیلی حال کردم جان تو....
میدونی که چی میگم......؟؟؟؟
پاسخ:آرررره عزیزم من کلا میدونم تو چی میگی فکر کنم بیشتر از همه از همین پستم خوشت اومد....!!!!:-):-)


همایون
ساعت20:52---12 مرداد 1394
سلام دوست خوبم
بسیار جالب نوشتید
منهم سنتور میزنم
تشکر

پاسخ:خواهش موفق باشید مخصوصا در سنتور نوازی...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 12 مرداد 1394برچسب:, ] [ 19:23 ] [ آرامش ] [ ]